Greenyard вживає рішучих заходів для переорієнтації та зміцнення балансу

Sint-Katelijne-Waver, Belgia, 24. września 2018 r. – Greenyard (Euronext Brussels: GREEN)

Найважливіша інформація

  • У зв’язку з отриманням сильної підтримки від наших кредиторів шляхом досягнення домовленості про відмову, котрий був оголошений 21 вересня 2018, Greenyard приймає черговий крок в процесі зменшення заборгованості свого балансу.
  • Greenyard підписав умову зі Straco на продаж сегменту Horticulture на загальну суму 120 млн євро.
  • З вилученням сегменту Horticulture, Greenyard в правильний спосіб зреалізує свою діяльність на користь редукції заборгованості. Внаслідок скорочення заборгованості, реорганізації планів і домовленості з кредиторами, Greenyard забезпечить необхідні кошти для сплати погашення роздрібної облігації в розмірі 150 млн євро, термін викупу яких припадає на липень 2019 р.

Greenyard підписав договір з Straco щодо продажу сегменту Horticulture (в цьому також Greenyard Mycoculture). Greenyard Horticulture – лідер на ринку компосту для рослин і компосту для вирощування грибів в Бельгії, Франції, в Польщі та Україні, котрий експортує до 60 країн з 14 фабрик в Європі та Росії. Згідно договору всі операції та основні засоби Greenyard Horticulture будуть передані у користування Straco. Обидві сторони будуть вивчати, як надалі розвивати бачення здорової та смачної продукції і створювати здорове майбутнє для всіх.

Ми задоволені з отриманої домовленості з Straco у справі продажу сегменту Horticulture. Straco поділяє наше бачення про те, як важливе є добре якісне підгрунтя, щоб можна було виростити здорові фрукти і овочі. Тому, ми переконані, що Straco буде добрим домом для нашого сегменту Horticulture.

Сьогодні ми мусимо зосередитися на поліпшенні доходу, а також зниженні рівня заборгованості нашого балансу. У двох інших наших сегментах (Fresh і Long Fresh), наша стратегія будування міцних відносин з клієнтами залишається незмінною. Ми надалі зацікавлені у співробітництві з виробниками і роздрібними торговцями для будування з ними нових концепцій, які приноситимуть вигоди всім зацікавленим. Переорієнтація на сегменти Fresh i Long Fresh дозволить правлінню зосередитись на більш уважному менеджменті, а також швидшому впровадженні важливих та ефективних операційних заходів для підвищення внутрішнього прибутку

Більше того, продаж сегменту Horticulture, у поєднанні з домовленістю з кредиторами, а також нинішніми поточними планами і редукцією заборгованості, забезпечить Greenyardowi необхідні ресурси на викуп споживчих облігацій літом наступного року”, сказав Hein Deprez, CEO Greenyardu.

Запланований термін закриття транзакції це четвертий квартал 2018/2019 року, який підлягає стандартним умовам закриття, в цьому підтвердження органів нагляду.

Фінансовий рік

  • Виплата дивідендів 4 жовтня 2018
  • Висновки за перше півріччя                               20 листопада 2018 (після закриття ринку)
  • День Грошових Ринків                21 листопада 2018

З метою отримання додаткової інформації просимо контактуватись з:

Інвестори & Фінансова преса                                                                        ЗМІ & Торгова Преса

Dennis Duinslaeger, IR                                                                                     Nancy Goovaerts, Corporate Communications

+32 15 32 42 49                                                                                                +32 15 32 42 96

Dennis.duinslaeger@greenyard.group                                                         Nancy.goovaerts@greenyard.group

Про фірму Greenyard

Greenyard (Europnext Bruksela: Green)  – світовий лідер на ринку свіжих, заморожених і перероблених овочів і фруктів, квітів, підгрунтя до обробітку землі. Група забезпечує своїм клієнтам, в цьому провідним європейським роздрібним мережам, а також постачальникам, ефективні і урівноважені рішення завдяки найкращим своїм продуктам, провідним інноваціям на ринку, операційній досконалості відомого обслуговування.

Наше бачення полягає в тому, щоб зробити життя здоровішими, допомагаючи людям насолоджуватися фруктами та овочами в будь-який момент, легко, швидко і приємно, а також сприяти природі.

Маючи понад 10 000 співробітників, що працюють у 27 країнах світу, Greenyard вважає своїх працівників і ключових клієнтів, а також постачальників, головним активом, котрий забезпечує постачання товарів і послуг понад 4 млрд. євро щороку.

www.greenyard.group